Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Η πίστη του χωρικού





Μια φορά κι έναν καιρό, ένα μεγάλο ποτάμι είχε πλημμυρίσει πάνω από τις όχθες του και τα νερά όλο και ανέβαιναν γύρω απ’ το σπίτι ενός χωρικού. Τα νερά έφτασαν στο επίπεδο της μπροστινής βεράντας, εκεί που στεκόταν ο χωρικός με την οικογένειά του. Πλησίασε μια βάρκα, κι εκείνος που ήταν μέσα του φώναξε «Πήδα μέσα κι εγώ θα σε πάω πέρα στα υψώματα».
Ο χωρικός απάντησε «Όχι, ο Θεός μου θα με σώσει!»
Ο ποταμός συνέχισε ν’ ανεβαίνει μέχρι τα παράθυρα του δεύτερου πατώματος και ο χωρικός που κοίταζε έξω είδε μια μηχανοκίνητη βάρκα να πλησιάζει. Εκείνος που ήταν μέσα του φώναξε «Πήδα μέσα κι εγώ θα σε πάω πέρα στα υψώματα».
Εκείνος «Όχι, ο Θεός μου θα με σώσει!»
Ο ποταμός είχε τώρα φτάσει στη στέγη του σπιτιού. Ο χωρικός καθόταν στη ράχη της, στο πιο ψηλό σημείο του σπιτιού, με τα νερά να στριφογυρίζουν στα πόδια του. Βλέπει ένα ελικόπτερο να πετά από πάνω του και το πλήρωμα να του φωνάζει από ένα μεγάφωνο «Πιάσε το σχοινί και αρπάξου κι εμείς θα σε πάμε πέρα στα υψώματα».
Εκείνος απάντησε «Όχι, ο Θεός μου θα με σώσει!»
Ο ποταμός συνέχισε ν’ ανεβαίνει, ώσπου τελικά κάλυψε όλο το σπίτι και ο χωρικός πνίγηκε. Το επόμενο πράγμα που αντίκρισε ο χωρικός ήταν ότι στεκόταν εμπρός στο Θεό του. Γεμάτος θυμό Τον ρώτησε «Όλη μου την πίστη την στήριξα επάνω σου. Γιατί με εγκατέλειψες;»
Κι ο Θεός του, του απάντησε «Τώρα τι άλλο θέλεις από μένα; Σου έστειλα μια βάρκα με κουπιά, μια μηχανοκίνητη και ένα ελικόπτερο!»


Ενεργοποιήσου ….. Κάνε τις Σκέψεις, ΠΡΑΞΕΙΣ και τότε όλο το Σύμπαν θα συνωμοτεί μαζί σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου