Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Αν...





Αν αύριο δεν πρόκειται να ξαναξυπνήσω, θα ήθελα να πω ότι λυπάμαι. Λυπάμαι για ότι έκανα και για ότι δεν έκανα. Θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα, θα έπρεπε να είχα κάνει περισσότερα. Αν σ’ έβλαψα, αν σου’ βαλα τις φωνές, αν σ’ αγνόησα ή αν δε νοιάστηκα για σένα… Λυπάμαι.
Κι αν δεν ξυπνήσω αύριο, θέλω να πω «Ευχαριστώ».
Αν συ κι εγώ υπήρξαμε οι καλύτεροι φίλοι, σ’ ευχαριστώ που ήσουν πάντοτε εκεί. Αν συ κι εγώ μιλούσαμε κάποτε κάποτε και δεν πηγαίναμε στα ίδια πάρτι, και δεν είμαστε κι οι πιο καλοί φίλοι, σ’ ευχαριστώ που με ταπείνωνες.
Δεν είσαι τέλειος, αλλά ούτε κι εγώ είμαι τέλειος, όμως σ’ευχαριστώ που έπαιξες ένα ρόλο στη ζωή μου.

Κι αν αύριο δεν ξυπνήσω καθόλου, θέλησα να εκφράσω όλα όσα ποτέ μου δεν είχα το χρόνο να πω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου