Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Το κόστος της αγάπης της μητέρας




Ένα μικρό αγόρι πήγε στην κουζίνα όπου η μητέρα του ετοίμαζε φαγητό, και της έδωσε ένα κομμάτι χαρτί στο οποίο είχε γράψει κάποια πράγματα. Η μητέρα του, αφού  στέγνωσε τα χέρια της, ξεκίνησε να διαβάζει το χαρτί:
  • Για τον καθαρισμό του δωματίου μου αυτή την εβδομάδα: 1,00 €
  • Για τα ψώνια που έκανα: 0.50 €
  • Για το ότι φρόντισα το παιδί του αδελφού σου, ενώ εσείς πήγατε στην αγορά : 0.50 €
  • Για τα σκουπίδια που πέταξα: 1,00 €
  • Για τους καλούς βαθμούς που πήρα στο σχολείο: 5,00 €
  • Για τα ξύλα που έφερα από την αποθήκη για το τζάκι: 2,00 €

Μου οφείλεις συνολικά : 10€

Η μητέρα του τον κοίταξε, πήρε το στυλό, αναποδογύρισε το χαρτί, και ξεκίνησε να γράφει: 
  • Για τους εννιά μήνες που ήσουν στην κοιλιά μου, όσο ήμουν έγκυος:  καμία χρέωση
  • Για όλα τα βράδια που ξενύχτησα, ενώ ήσουν άρρωστος: καμία χρέωση
  • Για όλες τις δύσκολες στιγμές και τις στεναχώριες που μου προκάλεσες: καμία χρέωση
  • Για τα παιχνίδια, το φαγητό, τα ρούχα: καμία χρέωση
  • Για τον χρόνο που ξόδεψα για βόλτες στο πάρκο: καμία χρέωση
  • Για την βοήθεια στο διάβασμα: καμία χρέωση
Αν τα αθροίσεις, το κόστος της αγάπης μου είναι μηδενικό !
Όταν το παιδί διάβασε ότι είχε γράψει η μητέρα του, έτρεξαν δάκρυα από τα  μάτια του, πήρε το στυλό και έγραψε με μεγάλα γράμματα στο χαρτί:
«Εξοφλήθη πλήρως "
                                                                Πηγή : http://antikleidi.com

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ Χρίστο για σου
    Κατά τύχη είδα "Το κόστος της αγάπης της μητέρας" και ψάχνοντας έφτασα στο δικό σου μπλοκ. Μου άρεσε παρά πολύ και θα ήθελα να ξέρω
    ποιος το έχει γράψει για να μιλήσω μαζί του.
    Σε ευχαριστώ πολύ perahoragr@gmail.com
    Γιάννης


    ΑπάντησηΔιαγραφή