Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Αν μπορούσα να ξαναζήσω την ζωή μου






Θα τολμούσα να κάνω περισσότερα λάθη την επόμενη φορά.
Θα χαλάρωνα. Θα έκανα γυμναστική.
Θα έπαιρνα λιγότερα πράγματα στα σοβαρά.
Θα έπαιρνα περισσότερα ρίσκα.
Θα έκανα περισσότερα ταξίδια.
Θα σκαρφάλωνα σε περισσότερα βουνά
και θα κολυμπούσα σε περισσότερα ποτάμια.

Ίσως είχα περισσότερα ουσιαστικά προβλήματα
αλλά θα είχα λιγότερα φανταστικά.

Βλέπετε, είμαι ένα απ’ αυτά τα άτομα
που ζουν μετρημένα
και συνετά, την κάθε ώρα, την κάθε μέρα.

Ω, είχα τις καλές μου στιγμές
κι αν επρόκειτο να ξαναζήσω τη ζωή μου από την αρχή
θα είχα περισσότερες.

Στην πραγματικότητα,
θα προσπαθούσα να μην είχα τίποτε άλλο,
μόνο στιγμές.
θα ζούσα τη μια μετά την άλλη,
αντί να ζω τόσα χρόνια πάντα την επόμενη μέρα.

Είμαι ένας απ’ αυτούς που δεν πάμε πουθενά
χωρίς θερμόμετρο, ένα μπουκάλι με ζεστό νερό,
ένα αδιάβροχο κι ένα αλεξίπτωτο.

Αν επρόκειτο να ξαναζήσω, θα ταξίδευα πιο ελαφρά.


Αν ξαναζούσα τη ζωή μου,
θα ξεκινούσα ξυπόλυτος νωρίς την άνοιξη και θα έμενα έτσι ως αργά το φθινόπωρο.
θα πήγαινα σε περισσότερους χορούς.
θα καβαλούσα
τα περιστρεφόμενα αλογάκια του λούνα παρκ.
Θα μάζευα περισσότερες μαργαρίτες.


Nadine Stair (85 ετών)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου