Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Μερικές αλήθειες για να διώξεις το φόβο






ΑΛΗΘΕΙΑ 1: Ο φόβος ποτέ δεν θα φύγει όσο εγώ του επιτρέπω να αναπτύσσεται.
ΑΛΗΘΕΙΑ 2: Αν θες να κάνεις κάτι αλλά φοβάσαι, ο μόνος τρόπος για να απαλλαγείς από το φόβο είναι να αρχίσεις να το κάνεις
ΑΛΗΘΕΙΑ 3: Ο μόνος τρόπος για να νιώσω καλύτερα με τον εαυτό μου είναι να αρχίσω… να κάνω αυτό που θέλω να κάνω!
ΑΛΗΘΕΙΑ 4: Δεν φοβάμαι μόνο εγώ κάθε φορά που δοκιμάζω κάτι καινούργιο,αλλα και ο οποιοσδήποτε άλλος άνθρωπος στον κόσμο.
ΑΛΗΘΕΙΑ 5: Το να σπρώξεις τον εαυτό σου να περάσει μέσα από το φόβο είναι λιγότερο τρομακτικό από το να ζεις με το μόνιμο φόβο που πηγάζει από την αίσθηση της ανημποριάς.
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΟ ΝΑΙ
1. Συνειδητοποίησε ότι εσύ επιλεγείς το ναι ή το όχι
2. Κούνησε καταφατικά το κεφάλι σου –πες ναι
3. Χαλάρωσε το σώμα σου.
4. Άρχισε να λειτουργείς με τη σκέψη για να δούμε τι καλό θα βγει από αυτή την κατάσταση.
5. Δείξε υπομονή, χρειάζεται χρόνος για να υιοθετήσεις μια νέα προσέγγιση για τη ζωή.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
1. Εγκαταλείπω όλα τα παλιά πρότυπα και προχωρώ μπροστά στη ζωή μου.
2. Τώρα δημιουργώ την τέλεια σχέση.
3. Βρίσκω την τέλεια δουλειά για μένα.
4. Τώρα αντιμετωπίζω όλους τους φόβους μου.
5. Δεν έχω τίποτα να φοβηθώ.
6. Δημιουργώ ό,τι θέλω, εύκολα και άφοβα.
7. Ο κόσμος είναι κόσμος αφθονίας.
8. Τώρα δημιουργώ ένα σώμα που ακτινοβολεί υγεία.
9. Επιτρέπω στο νου μου να χαλαρώσει και να αφεθεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου