Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Εμένα που ποτέ δεν μου έλειψε τίποτα

Εμένα που ποτέ δεν μου έλειψε τίποτα ,
που δεν έζησα ποτέ πολέμους , τραγωδίες και φόβο .
Εμένα που ποτέ δεν μου έλειψε τίποτα,
που δεν έζησα ποτέ πείνα , δίψα ή κρύο ,
κάτι άλλο με αναλώνει χρόνια τώρα
όσο δεν μου λείπει τίποτα.

Zω αηδιασμένος την ειρήνη έτσι όπως έχει επιβληθεί με άδικες σιωπές και σκοτεινές συμφωνίες .

Ζω διχασμένος την δημοκρατία έτσι που κυρήσετε ματωμένη από τους ορκισμένους υπερασπιστές της .
Ζω κουρασμένος την άνεση έτσι τόσο αβέβαιη και εξοντωτική που είναι η επιτακτική απόκτησή της .
Ζω φοβισμένος την ασφάλεια έτσι τόσο επικίνδυνη και αμείλικτη που είναι η εξασφάλισή της .

Όλα αυτά που έζησα με σκότωσαν

όπως σκοτώθηκαν όσοι έζησαν
πολέμους , τραγωδίες και φόβο .

Όλα αυτά που έζησα με στοίχειωσαν

όπως στοιχειώθηκαν όσοι έζησαν
πείνα , δίψα ή κρύο .

Πεφτούλης 
μαθητής Λυκείου
17,5 ετών 

Υ.Γ. ευχαριστώ πολύ φίλε μου Πεφτούλη που μου το έστειλες 
και ακόμη περισσότερο για την άδεια σου να το δημοσιεύσω !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου