Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Στιγμές





«Αν θα μπορούσα να ζήσω και πάλι τη ζωή μου, στην επόμενη, θα προσπαθούσα να κάνω περισσότερα λάθη.
Δε θα προσπαθούσα τόσο να είμαι τέλειος, θα χαλάρωνα περισσότερο.
Θα ήμουν περισσότερο ανόητος από όσο ήμουν.
Στην πραγματικότητα, θα έπαιρνα λιγότερα πράγματα στα σοβαρά.
Θα ήμουν λιγότερο υποχόνδριος, θα διέτρεχα περισσότερους κινδύνους.
Θα ταξίδευα περισσότερο, θα θαύμαζα περισσότερα ηλιοβασιλέματα, θα ανέβαινα περισσότερα βουνά, θα κολυμπούσα σε περισσότερα ποτάμια.
Θα πήγαινα σε περισσότερα μέρη όπου ποτέ δεν έχω υπάρξει, θα έτρωγα περισσότερα παγωτά και λιγότερα φασόλια.
Θα είχα περισσότερα πραγματικά προβλήματα και λιγότερα φανταστικά.
Ήμουν ένας από εκείνους τους ανθρώπους που έζησα με σύνεση και ευπρεπώς κάθε λεπτό της ζωής μου. Φυσικά και είχα στιγμές χαράς, αλλά αν θα μπορούσα να γυρίσω πίσω, θα προσπαθούσα να έχω μόνο καλές στιγμές.
Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, από αυτό είναι φτιαγμένη η ζωή, μόνο στιγμές. Μην χάνετε το τώρα. Ήμουν από εκείνους που ποτέ δεν πήγε πουθενά χωρίς θερμόμετρο, μία θερμοφόρα, μία ομπρέλα και ένα αλεξίπτωτο.
Αν θα μπορούσα να ζήσω και πάλι, θα ταξίδευα πιο ελαφρύς.
Αν θα μπορούσα να ζήσω και πάλι, θα ξεκινούσα να περπατάω ξυπόλητος την αρχή της άνοιξης και θα συνέχιζα έτσι μέχρι το τέλος του φθινοπώρου.
Θα έκανα περισσότερες βόλτες στο καρουζέλ, θα θαύμαζα περισσότερες ανατολές και θα έπαιζα με παιδιά.
Αν είχα άλλη μια φορά τη ζωή μπροστά.
Όμως, όπως βλέπετε, έχω 85 χρόνια και ξέρω ότι πεθαίνω»


ΠΗΓΉ: Jorge Luis Borges

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου