Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Αν είχα την ευκαιρία να μεγαλώσω το παιδί μου από την αρχή







* θα φρόντιζα να χτίσω πρώτα την αυτοεκτίμησή του και μετά θα φρόντιζα για το σπίτι
* θα χρησιμοποιούσα τα δάχτυλά μου για να ζωγραφίζω κι όχι για να μαλώνω
* θα το διόρθωνα λιγότερο
και θα συνδεόμουν μαζί του περισσότερο
* θα έπαιρνα τα μάτια μου από το ρολόι
και θα κοίταζα περισσότερο το ίδιο το παιδί μου
* θα φρόντιζα να λέω «εγώ ξέρω» λιγότερο
και να νοιάζομαι περισσότερο
* θα έκανα μαζί του πιο πολλές βόλτες
και θα πετούσα περισσότερους χαρταετούς.
* θα σταματούσα να προσποιούμαι τη σοβαρή
και θα έπαιρνα πιο σοβαρά το παιχνίδι
* θα έτρεχα σε περισσότερους αγρούς
και θα κοίταζα πιο πολύ τα αστέρια τη νύχτα
* θ΄ αγκάλιαζα περισσότερο
και θα αποτραβιόμουν λιγότερο
* θα μπορούσα να δω την ομορφιά της βελανιδιάς
με αφορμή ένα μικρό βελανίδι
* θα ήμουν λιγότερο άκαμπτη
και περισσότερο υποστηρικτική
* θα του μάθαινα λιγότερα για την αγάπη της δύναμης
και περισσότερα για τη δύναμη της αγάπης.


Diane Loomas



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου